-A A+

Beyan İşlemleri

Emlak Beyanı Nasıl Verebilirim?

 

Emlak Beyanınızı Aşağıdaki Seçeneklerden Biri ile Verebilirsiniz:

 

1. Tapu ve kimlik fotokopisi ile birlikte Belediye başkanlık binamızda bulunan Mali Hizmetler Müdürlüğümüze gelerek,

2. Tapu ve kimlik fotokopisi ile birlikte Mali Hizmetler Müdürlüğüne evraklarınızı posta yolu ile göndererek,

3. malihizmetler@fatih.bel.tr e-posta adresine Tapu, kimlik fotokopisi ve iletişim bilgilerinizi göndererek,

4. Fabim üzerinde talep oluşturarak. ( Tapu, kimlik fotokopisi ve iletişim bilgilerinizi göndererek )

 

Önemli Açıklama:


*Yıl içinde yapılan alımlarda o yılın sonuna kadar beyan verebilirsiniz.

*Yıl sonlarında yapılan alımlarda 3 ay içeresinde beyan verebilirsiniz. Bu süreler aşarsa cezai işlem yapılır.

( Örneğin, 15 ekim 2015 tarihinde bir yer satın alınırsa 15 ocak 2016 tarihine kadar, 28 kasım 2015 tarihinde alınırsa 28 şubat 2016 tarihine kadar beyan verilmesi gerekir.)

 

Emlak beyannamesi için gerekli evraklar;

 

Tapu fotokopisi

Nüfus cüzdanı fotokopisi

Mülk sahibinin iletişim bilgileri

ÇTV bildirimi için gerekli evraklar;

 

Vergi levhası

İlgili adrese ait resmi açılış bildirim belgesi.  (Örn; vergi dairesi şube açılış bildirimi, vergi dairesi yoklaması, vergi dairesi adres nakil bildirimi, ticaret sicil gazetesi veya yönetim kurulu kararı)

Kira kontratı fotokopisi

Şahıs firması ise nüfus cüzdanı fotokopisi

Şirket sahibinin iletişim bilgileri

İlan ve reklam vergisi bildirimi için gerekli evraklar;

 

Fatura

İlan ve reklam beyanname formu

Fatih Belediyesi'ni Arahttps://tk.emsal.com.tr/fatihb/ E-Bültene Abone OlE-BÜLTEN ÜYELİĞİ
Başkan Instagram Başkan Twitter Başkan Facebook Başkan YouTube Başkan Telegram Başkan WebBaşkan Web